In het theater zullen veel optredens zijn; de gerbera’s, rozen, lelies, lisianthussen, orchideeën, gipskruid en bladgroen gaan het podium betreden. Vanuit de decoratiehoek uit Nederland hebben wij HBX natural living kunnen contracteren, een grootse artiest in de woon- en lifestyle accessoires gemaakt van natuurlijke materialen. Jodeco Glass, onze topper in de glasdecoratie gaat ook weer mee, hij begrijpt where to play. De grote pionier Jan de Boer van Barendsen rijdt voorop. Voorop in de stoet van ons ‘Veronica-promotie-team’.
Dit is, tot nu toe, het promotieteam, een grote vriendenclub die pioniert, samen ontdekken we where to play. Op dit moment zijn er gesprekken met verschillende groothandels die meewillen naar Hamburg. Ook bloemisten gaan we mobiliseren om naar dit bijzondere event te komen.
Wil je ook dit podium betreden, reis dan met ons mee.
De showroom, van 4000 meter, zal ingericht worden via een zeer hoge standaard. Buiten komen tafels, gestyled vol bloemen, planten, mooie vazen en potten. Daar wil je gewoon bij aanschuiven.
Ook zijn er trendkamers waarin de versproducten via de laatste trends worden gearrangeerd. Vanuit de decoratie natuurlijk oogappels. De bloemisten uit Duitsland betrekken we ook in dit event. Zij weten de trends in hun land. Door Live Events van deze bloemisten gaat het geheel nog meer aanspreken, nog meer beleving.
Het mooie voor de bloemist, inkopers van tuincentra en decoratiebedrijven is dat zij meteen zien wat er mogelijk is met hun decoratie. Zij ontmoeten de kwekers voor vragen, voor het verhaal achter de producten. De inspiratie boeken van Lisianthus en Yourlily, die in Nederland een groot succes zijn, zullen ook hier te koop worden aangeboden. We halen alles uit de kast, alles voor de verkoop. We willen toch allemaal verdienen.
En wat gebeurt in Duitsland zal de wereld ook weten. Wij maken herrie. Veel herrie. Bloggers als ambassadeurs, het is altijd beter als een buitenstaander vertelt wat er gebeurt. Wij zullen de tools van Bloemenbureau Holland ook in deze nieuwe markt gaan inzetten voor consumentenmarketing. Daar haken wij in op de 4 thema’s, zodat ook deze een impuls krijgen.
Veel fotografie, persberichten via de grote netwerken van Boltze en haar stylisten. Taspo het magazine van kwekers en tuincentra en Gestalten & Verkaufen het grootste bloemisten magazine van Duitsland. Beiden zijn onderdeel van Haymarket.
En natuurlijk vertellen wij het hele verhaal in onze Bloemenkrant. Enerzijds hoe onze vrienden van ‘Veronica komt naar je toe deze zomer’ het beleefd hebben en anderzijds om te laten zien aan de handel en kwekers die niet meegaan welke kans zij gemist hebben.
How to grow, zo dus! Groeien in andere markten, vergroten van jouw netwerk, optredens op het podium samen met de andere artiesten en wereldwijd bekend worden; dus kom bij ons promotieteam en Let’s Play.
Several years ago Rudi Tuinman, with a background in fashion and styling and Pascal Koeleman, a florist, entrepreneur and product designer started their own business and built it into a flourishing company.